torsdag den 14. april 2016

Sjov leg (sponsoreret)

For nylig henvendte ToyToy.dk sig til mig for at høre, om jeg ville indgå et samarbejde med dem. Jeg kiggede nærmere på siden, som bl.a. har en masse Disney Merchandise. Siden er ganske overskuelig og inspirerende at kigge på – især er deres kategorier fint opdelt, så man nemt kan finde noget der passer til ungerne, og ligeledes kan man lave diverse filtre, eksempelvis efter prisniveau.

Først kiggede jeg efter noget til Vibe. For efterhånden som hun bliver ældre er der jo nye ting der skal øves og læres. Jeg har alle dage gået meget op motorik, og dens vigtige betydning for den senere indlæring i eksempelvis skolen. Jeg bruger ofte tid på at læse om de forskellige indlæringstrin, og hvad man med fordel kan bruge af legetøj for at skubbe til den nye indlæring.

Vibe fylder 1 år om under en måned, og noget af det jeg ved er næste step for hende er finmotorikken. Den er vi godt i gang med at øve, bl.a. når hun spiser. Men noget der også er tilpas svært, men alligevel også tilpas spændende er puslespil. Inde hos ToyToy.dk fandt jeg et perfekt begynderpuslespil. Babylegetøj Det fineste med Bamse, Kylling og Ælling, altså blot tre brikker, med store knopper. Vi åbnede pakken i dag, og selvom det var meget spændende, og brikkerne nemt kom af, så er der et stykke vej endnu, til hun selv kan putte brikken på plads igen. Men nu er der i hvert fald mulighed for at øve det igen og igen.




Herefter kiggede jeg efter noget til August. Med tankerne på noget til haven, så fandt jeg hurtig hen til Udeleg kategorien. Han er den største vandhund, så han skulle selvfølgelig have en båd til svømmebassinet og strandturene.



Hvis dine unger også er vilde med Disney, så synes jeg bestemt I skal tage et kig på siden.


Smil fra Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...