onsdag den 9. marts 2016

Nye tanker

Længe har jeg været i tvivl hvad jeg ville med bloggen... lukke den? Udelukkende blogge sponsorerede indlæg? Starte på en helt frisk? Eller måske bare starte på ny, men på samme blog?

Jeg har egentlig altid elsket at skrive, og kan nok også noget med ord, men det er som om tiden bare ikke helt har været til det... Nogle dage har jeg også lyst til slet ikke at være så "offentlig" med mine tanker, men omvendt, så er det netop det at skrive, der så fint får mit hoved til at finde ro, når jeg blogger om tanker, om glæde og sorg. Når jeg blogger om kreativitet, så elsker jeg den energi det giver mig, når nogen kommenterer på det... MEN - kommentarerne udebliver, og ganske ærligt, så kommenterer jeg ikke hos andre længere, ikke her i Blogland, men på Instagram, der er jeg (for) aktiv.

Når jeg så alligevel tror jeg er nået frem til, at jeg vil bruge den sidste model, altså starte på ny men på samme blog, så skyldes det, at jeg synes jeg har noget nyt at byde ind med - mere om det i næste indlæg.

Jeg håber, I stadig har lyst at læse med.
Smil fra Mia

5 kommentarer:

  1. Måske er årsagen, at man ikke KAN kommentere?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov, det kunne jeg godt! :) men ellers har der været en lang periode (flere år), hvor mine kommentarer blev afvist med beskeden om, at jeg "ikke var medlem". Rart at se, at du nu har åbnet op. :)

      Slet
  2. Som Dorte - jeg har heller ikke kunnet kommentere, men prøver nu jeg kan se Dortes er gået igennem ;)

    Jeg vil glæde mig til en ny start - med mulighed for at kommentere :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Og forøvrigt, så tænker jeg det er sundt ind imellem at overveje hvorfor man blogger og om man stadig vil det - jeg har selv for nylig restartet min blog, med nyt navn og ny energi og lyst, efter i lang tid at have overvejet lukning og det føles skønt :)

      Slet
  3. Har lige læst dit gamle indlæg om at blogger god læsning da jeg overvejer at starte en blog.
    Kan du fortælle om reglerne for sponsorere indlæg på blogspot, det ville hjælpe mig, da jeg skal finde en gratis platform.

    Nu vil jeg kikke mig lidt om på din side, den ser behagelig og overskuelig ud.

    Hilsen Anette

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...