tirsdag den 29. marts 2016

Ny dagligdag

Så er påsken ovre, og hjemme hos os starter en "ny" hverdag. Eller det måske så meget sagt, men istedet for at afslutte min barsel, så har jeg fået orlov fra mit arbejde, så jeg kan passe Vibe hjemme indtil 1/8 2017. Det skyldes, at hun har fået konstateret samme sygdom som August; mbl-mangel. Dem der har fulgt med længe ved hvor hårdt ramt August var de første år. Han er netop for en måned siden konstateret rask! Kæmpe sejr! Nuvel, han kan stadig få falsk strubehoste, så vi har stadig en åben indlæggelse til netop det, men ellers er han afsluttet af alt medicin og skal ikke længere få til tjek på sygehuset.

Så for at give Vibe en blidere start, så bliver hun hjemme i "mors dagpleje", og så tager vi i legestue, til svømning og hygger os alt hvad vi kan.


Derfor vil der fremadrettet komme indlæg på bloggen om det at passe barn i hjemmet, om vores dagligdag, ture, mad, leg og læring. 

Jeg håber det kan inspirere nogle.

Smil fra Mia 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...