onsdag den 30. marts 2016

Hæklet lysestage til babymadglas

På instagram så jeg Line Rønne havde hæklet en lille lysestage. Hun gav mig en lille diy, og jeg har så tilpasset den til et babymadglas fra Semper Børnemad.

Her får I opskriften, hvis I vil gøre mig "kunsten" efter.


1. - Lav en magisk ring med 6 fm
2. - 2 fm i hver maske (12)
3. - 1 fm, 2 fm i næste maske, gentag til (18)
4. - 2 fm, 2 fm i næste maske, gentag til (24) 
5. - 3 fm, 2 fm i næste maske, gentag til (30)
6, - 4 fm, 2 fm i næste maske, gentag til (36)
7. - 5 fm, 2 fm i næste maske, gentag til (42) 
8.-23. - *fm, stm* 21 gange (42) 
24. - 1 fm, 2 fm sammen runden ud (28)
25.-27. 1 fm i hver maske.
Luk af

Jeg har hæklet en blomst og sat på bagefter.

Sæt glasset i og et stearinlys (til børneværelset kan et batterilys bruges).



Smil fra Mia 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...