lørdag den 17. oktober 2015

Te i kulden (sponsoreret af Room Copenhagen)

Min mand elsker te. Jeg ville ønske, jeg kunne lide det, eller kaffe... Men jeg kan bare ikke finde ud af at drikke det! Men jeg elsker at huset fyldes med duften af dejlig te, når manden min laver en kop om aftenen eller i løbet af weekenden.

Jeg ville gerne være sådan en, der havde lækre kaffekopper, men når nu man ikke drikker det, ja så investerer man jo heller ikke i de helt vilde kopper?!



Men Room Copenhagen tilbød mig en kop fra deres nye Porcelænskollektion, og jeg takkede straks ja! Koppen vi fik er Cup Classic, med den fineste blå farve på båndet, der fint beskytter hænderne mod den varme te. Jeg synes virkelig det er nogle fine kopper! De fåes i 13 skønne farver, lige fra pastel til sort. Porcelænskopperne er af materialet New Bone China, som tåler både opvaskemaskine og mikroovn. Kopperne findes nu sammen med den eksisterende serie fra Pantone Universe™, som er kendetegnet ved at æstetikken tager udgangspunkt i Pantone farvechippen.

Smil fra Mia


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...