mandag den 12. oktober 2015

Efteråret er her (sponsoreret af Bilka)

Så ankom efteråret og efterårsferien vil her på bloggen være fyldt med seks sponsorerede indlæg. Selvom produkterne jeg skriver om er sponsorerede, så er det alle produkter, jeg kan stå 100% indefor, ellers ville jeg ikke skrive om det. Der vil også komme to rigtig fine giveaways, så kig forbi hver dag :)

Hjemme hos os har vi nu hele to immundefekte børn. Vibe har fået konstateret samme sygdom som August. Det gør ondt på os voksne, at hun nu også skal hele møllen igennem, og selvom vi kender alt til sygdommen, så er det jo desværre sådan, at man intet kan stille op, for at det bliver bedre.

Men vi kan dog tage vores forholdsregler, så det gør vi naturlivis i stor stil.

Derfor var jeg heller ikke sen til at takke ja tak til undertøj, nattøj og huer fra Bilkas nye 808 bomuld/merino kollektion, som er både holdbar og prisvenlig.

 
"Når børnene skal klædes på, er uld eller uldblanding noget af det bedste, du kan vælge, for at holde kropstemperaturen ved lige. Uld har en nemlig en stærkt isolerende effekt, som generationer af børn har holdt varmen i. Denne sæson er det blå, lilla, rød, stjerner og striber, der præger kollektionens søde bodyer, lækre lune leggins, huer, underbukser og undertrøjer." Sådan skriver Bilka om kollektionen.
 
Indtil videre har Vibe brugt huen og August nattøjet, og det er virkelig lækkert, synes jeg. Vigtigst for mig er det at børnene er tilpasse, og at tøjet kan vaskes i maskinen!
 
 
Så det får en anbefaling herfra!
 
Smil fra Mia
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...