fredag den 10. juli 2015

Tour de Assens

I dag startede vores ferie ! Tre uger med dem jeg holder allermest af - hold nu op hvor jeg glæder mig! I år er vi glade, og uden særlig mange bekymringer. En stor kontrast til sidste sommer!

Vi har gode men stille og rolige planer for ferien. I dag var vi i Assens, hvor TV2 afholdt Kids Race i forbindelse med Tour de France. Det var et super fint arrangement.

 
Ungerne fik udleveret T-shirts i den helt rigtige gule føretrøje farve og fik endda numre til at sætte på ryggen. August havde nr. 207.


Han skulle køre 2,2 km. i hans aldersklasse. Spændingen var virkelig stor lige før løbet skulle sættes igang.

Det var Frederik fra X-Factor, der speakede og satte løbet igang. En politibil kørte forrest, rimelig sejt ;-)



Her kommer August i fulde drøn efter en runde er overstået.


Gode røde kinder, men fuld af overskud - far fik endda en highfive på sidelinien.

 
Så kom August i mål - og var noget så stolt. Naturligvis med rette :)


Efter løbet var der masser at prøve på pladsen. Min mand skulle da også lige lege, og prøvede denne gamle sag ;-)


En super dag - en super start på ferien.
 
Smil fra Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...