torsdag den 22. januar 2015

LegoJul

Tiden står lidt stille her på bloggen, siden jul har vi været godt hængt op, da min mand har haft utrolig meget arbejde, og den sidste uge har været på skiferie. Nu er han hjemme igen, og vores hverdag er atter normaliseret :)

Vi havde en fantastisk dejlig jul. Jeg havde lidt frygtet det, den første uden Villads, men det gik rigtig godt. Vi holdt juleaften hjemme hos os, og nød at se det glimt der var i Augusts øjne hele dagen. Det er bare ren magi.

Han fik virkelig mange fine julegaver, og fik især meget Lego :) Det er altså et kæmpe hit herhjemme. Vi er heldige, at hans onkel arbejder på Lego, og August får derfor altid fine gaver fra Lego af ham. Men jeg synes egentlig at Lego er alle pengene værd, også selvom det kan virke dyrt i butikkerne. Men af og til er der heldigvis gode tilbud at finde, og jeg har set at man hos Legbilligt altid kan købe noget af deres Lego med 20%, det er da også værd at tage med. Så kig forbi her, hvis du vil se mere.


Generelt, så får børn, også vores dreng, jo bare uendelig meget legetøj i julegave, men jeg synes faktisk der er masser af godt og solidt legetøj, man kan ønske sig, det behøver på ingen måde kun være ”billigt skrammel”.

Jeg har lidt forskellige indlæg i hovedet, så kig forbi, jeg lover, der kommer mere gang i bloggen igen :)
Smil fra Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...