tirsdag den 15. juli 2014

Vil du med i junglen?

August elsker at være kreativ, og vi har lavet mange artattacks gennem tiden. Det er noget der glæder mit billedkunsthjerte! Da vi fornylig var så heldige at få de mest fantastiske wildlife dyr fra Schleich, så var sommerferiens første artattack klar !

I dag er I så heldige, at få lov at følge vores artattack fra start til slut !

Først blev der tegnet en skitse på en papkasse og tapet ekstra pap på.

 
Så skulle basisfarverne på


 
Der skulle også leges med de fantastiske dyr! Så vidste vi bedre hvor de skulle placeres.


En meget farlig flodhest !!

 
Så blev vores vilde natur færdig! Bemærk A'et til venstre. Det skrev August, fordi han synes mor her ville blande sig lidt for meget! Det er MIT artattack og mine ideer. Mor her synes der blev burgt for meget sort! Men helt ærligt fru billedkunstlærer, så har August ret - selvfølgelig skal der være sort og mørkt i den ene side af junglen, og så var det fint lige at blive mindet om, at det altså er processen og barnets ideer, der er det vigtigste !! Tak for den reminder min skat!

 
Schleichdyrene er helt fantastiske. De er alle håndmalede og dyrernes detaljer er 100% naturtro og godkendt af zoologiske haver! August er meget betaget af detaljerne og synes de virker helt ægte!

 


Se lige gabet på den flodhest! Der er simpelthen så virkeligt!


Elefanten satte mig tilbage til den Thailandske jungle, jeg må sige der er kælet for detaljerne, og det er lige noget for sådan en som mig !


Det var vores jungle-artattack! Det er så fedt at følge processen, og så efterfølgende se det komme til live! Dejligt! Vi skal uden tvivl lege meget med de fine dyr og vores jungle-artattack.

Smil fra Mia

3 kommentarer:

  1. Ej hvor lækkert et sommerferieprojekt og selve ideen er hermed hapset af en anden billedkunstlærer ;-)

    SvarSlet
  2. Tak for jungle turen;0)
    Rigtig fin jungle I har lavet(det er altid sjovt at lave et projekt sammen:0)

    SvarSlet
  3. Åh ja de laver nogle fantastiske dyr :-)
    God ide m junglen- og ja nogle gange er det fint at ungerne lige ber en om at stoppe lidt op ;-) ( sagde pædagog moderen hi hi..)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...