fredag den 25. juli 2014

Tre dejlige dage - dag 3 - ZOO

Ikke langt fra Hotel Scandic ligger Givskud Zoo. Der tog vi ud sammen med mine forældre, min bror og svigerinde. Det var rigtig mange år siden vi sidst var der, og ingen af os kunne rigtig huske det. Da vi ankom bestilte min mor en safaribustur, som vi kørte med i to timer. Eller dvs. En halv time, så en halv time til fods og så en halv time i bussen igen. Det var en super måde at se Zoo'en på, da vi alle kunne nyde den sammen. Ingen skulle styre en bil. Det var varmt i den bus, men det var s også 31 grader udenfor, såå det var nok en af årsagerne ;)

Det var en super dejlig tur, hvor vi nød vejret, dyrene og hinanden. Vi spiste vores medbragte frokost i skyggen under træerne i Sydafrikadelen, det var skønt!

Der var gode legepladser, masser af skyggesteder og siddepladser. Et godt sted til en familietur som vores.








Billederne herunder har min bror taget, han er så dygtig med et kamera!







Det var en rigtig dejlig tur i Givskud Zoo, og bestemt ikke sidste gang vi kommer der mens August ikke er så stor. Har du heller ikke været der siden du var lille, eller slet ikke, så vil jeg klart anbefale at komme afsted :)

Efter Zoobesøget kørte vi forbi Bindeballe Købmandsgård, det var første gang, jeg var der, men har længe gerne ville forbi. Det er dæleme et hyggeligt sted! Oser af stemning og der er masser af retro og hyggelige sager at købe. Jeg kunne bruge lang tid på at se på gamle skilte og lign., så der må vi også forbi igen engang. Også anbefalelsesværdigt!





Tak til Scandic for oplevelsen - det er ikke sidste gang vi sover hos jer!

Smil fra Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...