onsdag den 23. juli 2014

Tre dejlige dage - dag 1

Vi var fornylig så heldige, at Scandic Hotels tilbød os en overnatning på et af deres hoteller. Det takkede vi naturligvis ja til. Sammen med overnatningen fik vi indgang til Givskud Zoo - Zootopia.

I de næste tre indlæg vil jeg fortælle alt om vores 3 skønne dage i hhv. Kolding og Givskud.

Vi valgte at bo på Scandic i Kolding. Det er godt nok tæt på hvor vi selv bor, men vi havde længe godt kunne tænke os at lave flere forskellige aktiviteter i Kolding, så her var muligheden for at udforske nabobyen. Hjemmefra havde vi undersøgt hvilke aktiviteter vi kunne deltage i under vores ophold.

Vi kørte til Kolding et par timer før hotelværelset var klar, så vi startede i Legeparken. Sikke et dejligt sted. Vi kørte mooncars, sejlede i en cykelbåd og roede i robåd, spiste is og legede på legepladsen.









Bagefter gik vi en tur op i byen. Elsker Kolding by, den emmer af hygge, og især på så flot en sommerdag som i går og i dag.

 

Derefter gik turen til hotellet, hvor vi blev mødt af sødt og venligt personale. Oppe på værelset var der kølig champagne og en hel pose fyldt med gaver til både August og os. Det var bare så fin en velkomst.






På hotellet var der legerum med Sigge, som er hotellets figur, som tema.


Der var også spillerum med bordtennis, airhockey og bordfodbold. Samt træningsrum og sauna.


Udenfor var der en lille hyggelig legeplads.


Da vi nærmede os spisetid pakkede vi en taske og kørte i Geografisk Have. Der grillede vi vores medbragte mad, smed skoene, drak champagnen, spillede fodbold, grinte, legede, så på havens fine blomster og nød en helt fantastisk sommeraften sammen. Det kostede intet at komme ind, og havde jeg ikke planer de næste to tirsdage, så skulle jeg derud igen! Kan klart anbefales!



Haven var fyldt med glade mennesker og emmede af sommer i den bedste form.

 
 
August fik kølig æblemost på flaske og vi nød champagnen.
 
 


Klar!


Ham her elsker jeg simpelthen SÅ meget!!







Vi sluttede af med jordbær i aftensolen. Skøn skøn SKØN aften!!

 
Tilbage på hotellet stod den på lidt afslapning før vi skulle sove.
 
 
Og jeg kan afsløre at vi sov RIGTIG GODT!
 
Læs med i næste indlæg, for der kan du nemlig vinde et lignende ophold!!

1 kommentar:

  1. Hold op nogen skønne billeder... her sidder jeg på grådens rand, har det så varmt i vores lille 3 værelses, at det er lige før, jeg skriger i afmagt... men vi må ikke klage over vejret, selvom det er lige ved at være for meget af det gode.
    - Pia

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...