lørdag den 5. juli 2014

En smuk aftentur

I går skulle August sove inde ved farmor og farfar. Efter at have spist aftensmad ville min mand gerne se fodboldkampen i tv. Imens arbejdede jeg på en gave til August, han skal have om en uge, når han slutter i børnehaven.

Da kampen var slut, besluttede vi at gå ud til Villads gravsted. Der er 3,5 km, og vi tænkte (ret naivt) at det nok ville tage 20 min. at gå derud. Jeg har fornylig haft voldsomt lændehold, og netop i går igen været ved kiropraktor, så 20 min. hver vej var jo en super tur.

Ret hurtigt kunne vi godt se, at turen ville være noget længere, men pyt, ryggen havde det fint og vejret var helt fantastisk. Vi stoppede undervejs og tog lidt billeder, vi sætter stor pris på, at vi bor nær så smuk natur.


Det at have et par timer, hvor man bare går hånd i hånd, får talt om alt muligt og samtidig bevæger sig rundt i smuk natur, det er godt for sjælen! og for parforholdet!


Fredagene er nogle gange hårde, fordi de også minder om, at endnu en uge er gået, siden Villads blev født og samme dag døde. I går var det 15 uger siden. Tiden går så stærkt, og jeg tænker hele tiden på ham. Tænker på at han nu ville være knap 4 måneder, og ville kunne holde sit hoved, ville smile og grine og pludre løs. Tænker på hvor meget hans storebror ville elske ham - ville pjatte, kysse og kramme ham. Åh jeg er simpelthen så ulykkelig over at vores drøm ikke fik lov at blive til virkelighed, når det nu egentlig var så tæt på! uretfærdigt og umenneskelig - det er hvad det er!


Ude ved Villads er det så fredfyldt. De åbne vieder, fuglefløjt og solen der altid går ned lige ved hans grav. Det er et godt sted! Når det er som det er, så er det det helt perfekte sted for os og vores lille Villads.

 
Med solen i ryggen gik turen hjem igen - det er de lange skyggers tid.



Og så smukt ser det ud, fra enden af vores vej med direkte udsigt ud til Villads og solens nedgang. Det betyder så meget for os, at vi hver aften lige går ud og ser solen gå ned, fordi vi ved den smiler til Villads som det allersidste. Det fortjener han også.


Må I få en dejlig dag, husk at nyd jeres guldklumper!
Smil fra Mia
 
 
Billederne er taget med min iPhone 4, og de er bare ikke særlig gode i kvaliteten.
Vil afsted igen en aften med spejlreflekskameraet!

3 kommentarer:

  1. Dejlige billeder fra en smuk aftenstur

    SvarSlet
  2. Åhhh din historie rør mig så meget. Det er på ingen måde muligt at sætte sig ind i jeres store og urimelige tab. Det er virkelig et smukt sted I har fundet til Villads. Jeg ønsker jer det allerbedste.

    SvarSlet
  3. Jeg priser mig lykkelig for I har hinanden! Jeg ved I er stærke!
    Både hver for sig,men særligt sammen!!

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...