tirsdag den 18. juni 2013

Grønt og Godt

I går arbejdede jeg kun fra 8-10, og med manden på kursus i København, tog August og jeg mormor med til Legoland. Vejret var jo perfekt, og vi havde den skønneste dag sammen.

Da vi havde fået mormor sikkert hjem, tog August og jeg hjem og slappede lidt af. Vi orkede ikke at lave aftensmad efter den lange med dejlige dag, så vi nappede den nemme løsning, McDonalds.

Det er ikke noget vi gør særlig ofte, så det er okay at gøre det engang imellem.



Måske er det ligefrem ok at gøre det lidt oftere nu, for McDonalds har nemlig lanceret en ny grov og sundere version af flere af deres kendte burgere. Læs meget mere om det nye grove udbud lige HER.

August kan ikke lide sodavand, og det er jo kun en god ting, han fik derfor juice med isterninger at drikke, synes det er så fint det er en mulighed!



Derudover synes jeg virkelig det var fint, at legetøjet i Happy Meal'en var en fløjtende fugl, i deres tema som kører nu "Bliv naturforsker". God idé fremfor noget skørt ligegyldigt legetøj.



Smil fra Mia

2 kommentarer:

  1. Det er så hyggeligt når jeg lige hurtigt kigger blogindlæg igennem - og der så dukker billeder op fra steder jeg kender godt ;0)

    Vi er heller ikke ofte forbi McD, men du har ret i at det går fremad med deres burgere...

    Lyder som en dejlig dag!

    SvarSlet
  2. Sidst da vores Smuksak var syg,fik hun også "mad" (happy meal) fra McDonalds,og jeg er vild med deres natur-projekt! 👍
    Som du skriver,så er det dejligt med noget børnene rent faktisk kan bruge!
    Hvorvidt de grove burgere er sundere,det ved jeg ikke-måske det blot er for at lokke forældrene med derind? 😉

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...