lørdag den 18. maj 2013

Plakatmania

Jeg har lavet en masse nye plakater det sidste stykke tid. Samtidig bliver plakaterne nu trykt på 160 grams blankt papir, og det giver virkelig en flot finish. Kig forbi shoppe og se dem alle lige HER. Husk, at du hos os KUN betaler for den vægt, du handler for!

Plakaterne er A4 størrelse og koster kun 30 kr. stk. og der er 3 for 75 kr. Plus porto. De sælges naturligvis UDEN vandmærke og sendes forsvarligt i papkuvert. Nogle af farvene svinger lidt når man ser dem på iPad'en kan jeg selv se, men på pc'en er det de korrekte farver.





 

 
Jeg har også lavet navneplakater, som naturligvis bliver helt personlige efter hvert barn.
De koster 75 kr. pr. stk., og så er der fritvalg på farveskalaen.
 
Drengeplakat:

 Pigeplakat:
Nyd den smukke dag!
Smil fra Mia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...