søndag den 26. maj 2013

I flor

Vejret har jo været fuldstændig fantastisk i dag! Og selvom dagen er gået meget langsomt (grundet fantastisk polterabend i går) i dag, ja så har det været præcis det vi havde brug for. En langsom, hyggelig og smuk dag!
 
Billederne er skudt i eftermiddags, hvor både fluer, fugle, sommerfugle og bier var på arbejde. Nektaren dufter og jeg fik nogle fine billeder. Ja der er ca. 100, men I får en stak her.
 













For mig er de billeder en præcis beskrivelse af hvor meget jeg elsker vores haveliv, udeliv og familieliv!

3 kommentarer:

  1. Skønne flotte billeder :)

    SvarSlet
  2. Åh nogle skønne billeder :)

    Her (lidt udenfor Næstved) har de tisset ned hele dagen... Øv altså, Er helt misundelig på det fine vejr hos jer :)

    SvarSlet
  3. Dejlige blomsterbilleder - det er så smukt udefor for tiden.
    /tina

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...