torsdag den 14. marts 2013

Plastikæg til påske

Sidste år indkøbte jeg en hel del plastikæg, som jeg havde set på pinterest. Jeg solgte en del til billige penge til bloggere, og i år er det væltet ind med med mails omkring æggene. Jeg har ikke købt en ny kasse i år, men har siden set, af de kan fåes magen til på cchobby og i går så jeg at fakta havde lignende bare i blanke.

De er så geniale, og vi nød dem sidste år. De blev fyldt med sunde godter og gemt i haven istedet for de mere usunde chokoladeæg. De pyntede også på bordet og var super til madpakken omkring påsketid.

Smil fra Mia



3 kommentarer:

  1. Så mange fine forårsfarver - og så er det snestorm udenfor?! Det er noget, der ikke stemmer. Vi vil have påske med vintergækker og krokus, der kigger op af bedet (og ikke gennem metervis af sne), påskeæg og familiehygge. Tak for at jeg i det mindste, da jeg læste dette indlæg, kunne føle i mit hjerte, hvordan det burde være. :)

    - Line
    http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Hold op de er fine. Må i Fakta. ;o)
    Men ville nu helst have i de mange flotte farver som på dit billede. ;o)
    Der kommer dog nok noget usundt i her. mums... hehe ;o)

    SvarSlet
  3. De er godt nok fine de påske æg, skønne farver!!!

    http://kaerholmkrea.blogspot.dk/

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...