torsdag den 7. marts 2013

Blandet landhandel

Kære allesammen

Jeg får slet ikke blogget særlig meget for tiden. Bedst som jeg har lysten til det, sker der ting i baggrunden, der igen skaber uro og dermed ryger lysten til at blogge igen. Jeg har ikke rigtig lyst til at uddybe uroen lige nu, men dem der følger mig på facebook og Instagram ved hvad det hele handler om.

Jeg kommer her fredag-lørdag-søndag til at udgive flere indlæg omhandlende testprodukter, og der er virkelig nogle lækre imellem, så følg endelig med! Det er nemlig sådan, at ja, jeg får sponsorgaver som så mange andre bloggere, men jeg kan 100% love jer, at alle ord og meninger er mine egne, ligesom jeg også hovedsageligt vælger produkter, jeg mener passer til mig og min blog. Der kommer også en super fin giveaway eller to i løbet af weekenden! Glæd jer!

Billedet er taget den anden dag ved vandet her i byen - ufattelig smukt - og helende for sjælen med en gåtur på så smuk en dag.

Jeg vil ønske jer alle en fantastisk aften og endnu bedre dag i morgen.
 
Smil fra Mia

1 kommentar:

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...