torsdag den 7. marts 2013

Ahh smagen af Cirkus

Jeg elsker cirkus, der er en helt særlig magi over det, en magi, man egentlig ikke oplever ret mange andre steder. Jeg kan stadig huske lugten af hø og savsmuld på jorden, ligesom jeg stadig kan huske den lille frygt man havde mens man måbende så til, når artisterne kastede sig rundt i manegen. Fortryllende på den helt rigtige magiske måde!
 
Nu er det muligt at komme billigere i cirkus, for McDonald's har puttet en børnebillet til Cirkus Benneweiss i alle Happy Meals fra den 28/2-20/3. Så skynd dig forbi, så du også kan se cirkus i din by her til forår/sommer. Se iøvrigt den søde video McDonald's har lavet om kampagnen lige HER.
 
 
 
For lidt tid siden fik jeg denne skønne skønne Cirkus kasse med posten. Købt hos Mette Sofie. Jeg er ved at planlægge en sommerfest for August og hans venner, og jeg er ret sikker på, at temaet bliver Cirkus. Hvis andre planlægger dette, kan jeg anbefale at gå i Tiger, de har meget til temaet lige nu.
 

Indlægget er sponsoreret af Mc Donalds, men ord og meninger er mine egne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...