onsdag den 5. december 2012

Bloggerproblemer

Ja her er lidt stille, men hold nu magle Blogger har drillet mig - big time!!

I dag skrev jeg så HER og se der fik jeg svar jeg kunne bruge til noget! Ja engelsklæreren i mig kan jo tydeligt se fejlene, men jeg tyede til google translate, da jeg havde skrevet det på dansk først. Så... men skidt pyt, I forstår nok problemerne ;-)

Jeg skynder mig at videregive det, måske andre også har haft problemer.

Mine problemer skyldtes et nyere indlæg, som jeg ikke ved hvorfor var forkert, men ved at trykke tre gange på html og tekst knapperne, ja så kører det igen. Satser vi da på :-)

Nu må I så snart have lidt julestemningsbilleder herinde fra mig. I får lige et enkelt nu, men indtil der kommer flere, kan I følge mig på Instagram. Jeg hedder sjovt nok mammamiasverden


Smil fra Mia

3 kommentarer:

  1. Hej Sus... Jeg forstår simpelthen ikke hvad du mener? :-) Er det dig der har svaret mig? Eller??

    Smil fra en nysgerrig Mia

    SvarSlet
  2. Nu virker det hos mig
    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  3. Hej Mia,
    Jeg ved ikke lige om du får besked om det, men jeg har svaret dig ovre på min blog, det er side 54 i EG (jakke med spidshætte) :o)
    KH Mette

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...