onsdag den 26. september 2012

Varmt frost

Holmegaard har lanceret de fantastiske "design with light" lanterner i frostet glas.

De er simpelthen noget af det smukkeste jeg længe har set. det frostede glas giver lanternen et smukt og blødt men samtidig meget varmt lys, og det er jeg helt vild med - det hygger! Den største model står klart på min ønskeseddel, så jeg kan få et smukt par i stuen henover vinteren.

Den fine lanterne her koster 599,75 kr. Min lanterne pynter på den ene af mine to nye taburetter som pt. fungerer som sidebord til min ynglingsstol fra Wegner!


C



Dette er et sponsoreret indlæg, men meningerne er helt mine egne! 100%

1 kommentar:

  1. Nej hvor fint!!
    Så fik du alligevel fingre i taburetterne... Skønt!!

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...