søndag den 9. september 2012

Lynet

August fylder 4 år om 11 dage... 4 år?! Jeg forstår det simpelthen ikke... der er virkelig tiden før man får børn og efter man får børn, og den efter, ja den flyver afsted med dobbelthastighed!

Han bliver fire år... og har som sidste år, selv valgt temaet. I år er det så Lynet McQueen, der står på plakaten, og dertil har jeg lavet denne indbydelse. Sat sammen af forskellige billeder med Cars motiver. Nemt, men August er vild med den, og det vil jo altid være langt det vigtigste!

Pt. er jeg ved at klargøre en masse forskelligt, så det hele ender ud i den sejeste McQueen fest - for det fortjener han, min dejlige August!

Ha' en skøn aften kære Blogland!

7 kommentarer:

  1. fed indbydelse :) håber på at se lidt billeder fra festen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lækkert!! Både han og I fortjener en lynende fest! ❤

      Slet
  2. Sikke en flot invitation :)
    Laver du dem på bestilling?

    SvarSlet
  3. Det gør jeg Lene. Du kan se mere under www.uniqrea.dk - børnefødselsdag.

    SvarSlet
  4. Flot invitation.
    Der er helt sikkert en der vil blive fejret med ordentlige maner.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...