onsdag den 8. august 2012

Smart Smartphone!

Sony har lanceret en super smart smartphone; Sony Xperia Go er navnet.


Den kan holde til at komme under vand, bruges med fedtede fingre og har en stor skærm, perfekt til børnefamilien. Jeg må være ærlig at sige, at jeg ikke helt troede på det. En tlf. der kan tabes i toilettet uden den dør? En tlf. der kan tåle at August bruger den selvom han lige har været ude i sandkassen?

Men... den er go' nok! Den virker skisme præcis efter det den lover. Okay, jeg har ikke smidt den i toilettet, men jeg har prøvet at skrive en sms med våde fingre - kein problem. Har så også allerede tabt den på gulvet, så den fik nogle ridser i hjørnet, men skærmen holdt fint til det og det er altså et plus for mig!

Den anden dag bagte August og jeg farmors fantastiske grovboller.

Her er lidt billeder fra processen. Billederne er taget med Xperia'en. Jeg er ikke særlig imponeret over kameraet, det er meget følsomt og billederne bliver meget hurtigt rystede efter min mening. Men, kan jo være jeg bare lige skal lære det at kende.




Fantastisk hjælper, som virkelig gav sit yderste for at det skulle blive nogle gode boller !



Jeg kan klart anbefale dem der skal have ny tlf. at investere i en Sony Xperia Go.

Dette er et sponsoreret indlæg

4 kommentarer:

  1. Bliver du ikke irriteret over alle de luftbobler?

    SvarSlet
  2. Tillykke med den nye smartphone, som holder, hvad den lover!

    Jeg synes også, at det til tider kan være svært at få gode billeder med min mobil - jeg har en ældre Sony - men det hjælper at lære den lidt bedre at kende. Billederne bliver nemlig lettere rystet, og så er der også noget med direkte lys mod søgeren. Det kan godt give nogle lidt "brændte" områder - fx ved Augusts hoved.
    Men man skal lige blive god til at holde telefonen stille :-D

    SvarSlet
  3. Hov... du glemte da at vedhæfte opskriften på de der gode boller!! Kan vi få den, for det der ser da bare for lækkert (og sundt) ud :-)

    SvarSlet
  4. Camilla Mejlvang9. august 2012 kl. 11.31

    Hørt!!
    Opskriften tak ❤

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...