søndag den 15. juli 2012

Rejs med mig...

til verdens ende! Er den nyeste plakat i shoppen.
Jeg skrev præcis denne lille sætning til min mand på vores bryllupsdag. Den var sat på en lille kuffert fyldt med minder udenpå. Det blev inspirationen til denne plakat.

Pt. er der fødselsdagsudsalg i shoppen, så en A4 plakat koster 30 kr. og to stk. (valgfrit mellem alle) koster 50 kr. plus porto. OBS! Der er naturligvis IKKE vandmærke på de originale plakater.

Jeg holder ferie med mine drenge - mere om det senere!

4 kommentarer:

  1. Skøn plakat.
    (kig evt. forbi min blog og se hvad jeg finder på)

    SvarSlet
  2. Den er flot. Jeg tror den ville være flottere, uden teksten "Mamma Mias verden" skrevet skråt henover. Måske kunne det rykkes ned i hjørnet?

    SvarSlet
  3. Hehe Morten! Nu er det jo blot et vandmærke så folk ikke bare kopiere den! De sælges som der står naturligvis uden vandmærke ;-)

    SvarSlet
  4. Hvor er den flot. Du er virkelig rigtig dygtig.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...