mandag den 28. maj 2012

Skattejagt

For et par dage siden var vi med min svoger og Augusts fætter og kusine på geocatching. Det var dæleme en varm dag, men super hyggeligt, og ikke sidste gang vi prøver det :)

August har jo, som nævnt i går, lungebetændelse og har været meget medtaget de sidste tre uger! Stakkels dreng! I dag var der lidt bedring, og helt impulsivt lavede jeg en lynhurtig skattejagt, som vi kunne hygge med. istedet for at skrive en masse ord på kortet, brugte jeg farver, så August kunne være med hele vejen - det kan klar anbefales! Det tog vel 10 min. fra jeg begyndte til det var lavet og hængt op hos os og ved børnehaven. Sedlerne var hængt op med Peter Plys klemmer og vi læste selvfølgelig op for ham. Jeg havde en pose med stjerneklistermærker med, som var belønningen før næste ledetråd mod skatten.




Det blev en rigtig fin hyggestund, som August kunne nyde og overskue på trods af sygdom.


Jeg har lavet et utal af skattejagte med min niece og med mine gymnaster gennem tiden. Det er så hyggeligt, og jeg nyder at se den spænding, der er i øjnene på ungerne, når jagten går!

Billederne er taget med min fine nye smartphone - topskønt :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...