mandag den 9. april 2012

Påsken går på held

Det var den påskeferie ! Hold op sådan nogle dage går stærkt ! Og hvad har vi så lavet?

- været på årets første tur i Legoland - kæmpe succes
- været i Madsby Parken
- påskefrokost og besøg af påskeharen hos farmor og farfar
- påskefrokost og besøg af påskeharen hos mormor og morfar
- frokost inde i byen - bare manden og jeg
- været en hel del i haven
- været i Dinoland
- været i Roskilde på familiebesøg
- jeg har rettet 45 stile (engelsk og dansk)
- forberedt skolearbejde
- syet bluse
- pakket og sendt en hulens masse påskeæg
- haft venindebesøg
- bygget højbede (altså mand og søn har *s*)
- været på cykel-, gå- og løbeture
- spist en masse dejlig mad
- plejet syg mand
- været på legepladsen
- besøgt bedsterne flere gange


ALT i alt en skøn ferie !!


4 kommentarer:

  1. Det har været dejligt at se jer i påsken, så meget i har nået
    mormor

    SvarSlet
  2. Jøsses I har da nået en masse - uha hvor er det dejligt med alt det hygge med alle bedsteforældre, det har vi også nydt godt af:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  3. Det lyder virkelig som en god påskeferie i har haft!
    ...og sikke meget i har nået :)

    SvarSlet
  4. Det er første gang jeg er på din side, men hvor er den fin (:

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...