mandag den 19. marts 2012

Varm kaffe - ja tak

Jeg har været så heldig, at få lov at teste den fine Grand Cru Termokande designet af Rosendahl.
 


Om den lækre termokande skriver Rosendahl selv, at den er kendt for sine slanke linjer og fyldige indre, og berømt for sin unikke hældefunktion.

Jeg må give Rosendahl helt ret her. Jeg er vild med designet og synes, at den pynter samtidig. Lige noget for mig.


Kig forbi Rosendahl og tjek deres mange nyheder ud.




Dette er et sponsoreret indlæg. Meningerne er helt mine egne, men produktet er sponsoreret.

2 kommentarer:

  1. flot kande!!
    Synes bare den er irriterende, fordi den suger så meget vakum at den kommer til at larme.. hele tiden den irriterende kaffekande-lyd...
    men smuk er den!

    kh. Sarah

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...