lørdag den 10. marts 2012

Orm

I morgen skal vi fejre vores gode venners lille dreng, som skal have sit fine navn i kirken. Vi har købt en bObles ugle til ham. Men jeg synes også, at han skulle have en lille "Mamma Mia" sag. Vores venner står for at skulle flytte i hus om 14 dage, så det blev til en lille orm med navn til hans kommende værelse. Dem der har læst med igennem længere tid, har set hvor mange forskellige wallstickers jeg har lavet, bl.a. i sommers til Augusts værelse.


Hvis du også gerne vil have en orm med navn, så send mig en mail på mia.soerensen@hotmail.com. Jeg tager 10 kr. pr. cirkel. De fåes i et hav af farver.

4 kommentarer:

  1. Den er rigtig sød og nogle dejlige friske farver.

    SvarSlet
  2. hvor er den sød
    Gitte

    SvarSlet
  3. Hvor er den sød - friske og dejlige farver:)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...