onsdag den 7. marts 2012

Abracadabra

Siden vi var til Trylleshow i vinterferien, har August leget tryllekunstner. Derfor var det oplagt, at sy et tryllekunstnerslag. Idéen fik jeg hos Ulla. Jeg havde også syet en fin bagside, men måtte jo  sande, at velour og fast bomuld sjældent bliver kønt sammen, heller ikke denne gang. Derfor blev det den hurtige løsning med en takkesakset kant og et hurtigt bånd i kanten. Meeen jeg vil nu gerne lave et mere fint et, tiden skal bare være til det.

Men indtil da, så er der dømt tryllekunstnerleg med dette stjernede slag.


3 kommentarer:

  1. Zimzalabim hvor er den bare fin!!!

    SvarSlet
  2. Oh hvor er den fin, rigtig "Buster´s verden- agtig"

    SvarSlet
  3. ...Stille stille stille nu står solen op..nattens trolde er forsvundet...
    Kom helt til at tænke på busters verden med alle de fine stjerner..sikke fint det blev- er helt sikker på han er ligeglad med kanten- stjernerne hitter garenteret:O)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...