fredag den 17. februar 2012

Vinterferien

Ja så er årets vinterferie næsten allerede slut... Bom! Det gik da alt for stærkt ! Kablet til mit kamera gik i stykker i ferien, i dag blev min kære far min redning, så nu skal I se hvad ugen er gået med.

Vi starter bagfra.

I dag, fredag, har August og jeg været på legebesøg hos hans gode ven fra børnehaven, som altid super hyggeligt. Efter middagsluren, tog farmanden, August og jeg ind på min skole, hvor vi først svømmede i svømmehallen. Det var første gang vi gjorde det, og det var så hyggeligt altså. Efterfølgende legede vi i idrætshallen. Det gør vi af og til, og det er bare så skønt med et afbræk på den måde.

I går, torsdag, gik turen til Århus sammen med August og min mor. Vi skulle besøge min lillebror. Det var en lidt regnfuld dag, men en super hyggelig tur. Vi tog toget derop og onkel fik den største krammer af August, da han så ham på perronen - dejligt at se onkel igen ! Vi spiste morgenmad i Salling og efterfølgende shoppede vi. August fik forårssko i form af de super skønne Arauto Rap sko. Så über lækre altså !



Det blev til andre lækre sager, dog ikke fotograferet ;-)

Min mor forærede mig de smukkeste franske anemoner - som nu pryder vores nye fine Susanne Schjerning dug i køkkenet. De fik lov at stå i bryllupskanden, som vi sjovt nok fik i bryllupsgave ;-)


Onsdag var August og jeg til trylleshow på biblioteket. Det var et kæmpe hit hos August. En super oplevelse sammen. Vi var også på cafébesøg sammen. Så dejligt at min lille dreng slet ikke er så lille mere, og vi nu kan få helt andre oplevelser sammen, især fordi han har så let til grin. Skønt.



Tirsdag modtog jeg en skøn pakke fra Line, som jeg havde købt på auktion. Se lige et hav af lækkerier... ikke super godt fotograferet kan jeg se - men der er elefanter, fugle, katte, Graziela, retrostoffer, retro børnestoffer og nye stoffer i en skøn blanding. Lækkert !



Mandag havde vi besøg af gode venner, som for små 3 måneder siden fik en dejlig dreng. Jeg havde haft hele dagen til at hygge om maden. Vi fik jordskokkepuré, jordskokkechips, kartoffeltårn (som kollapsede - hehe), indbagt mørbrad, rødvinssauce, bløde gulerødder, friske asparges, sauterede svampe og frisk salat samt brød. Det smagte rigtig skønt. Omend anretningen skulle gå lidt mere tjept end jeg havde håbet ;-) Så på billede manglede kartoffeltårnet - haha. Til dessert fik vi bananasplit med hjemmelavet chokoladesovs. Det var vist første gang jeg lavede den dessert. Men helt ærligt... den er altså go' ;-)



 Det var den uge ! Skøn, skøn, SKØN uge !

1 kommentar:

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...