lørdag den 4. februar 2012

Vinderne er...

Så blev det den 4. februar, og dermed tid til at trække de super heldige vindere af Minimotions-giveawayen. Tusind tak til Rikke fordi du ville være med - og tak for et fint samarbejde mellem Minimotion og uniQrea!




Random.org er som altid min nummer-trækker. Vinderne blev:
Første vinder blev lod nr. 77 - bag det gemmer sig DENNE BLOG.  Tillykke - du vinder det første gavekort på 400 kr.


Anden vinder blev lod nr. 53 - bag det gemmer sig DENNE BLOG. Tillykke - du vinder bolden til en værdi af 399 kr.



Sidste vinder blev lod nr. 45 - bag det gemmer sig DENNE BLOG. Tillykke - du vinder det andet gavekort på 400 kr.

Send mig jeres adresser og e-mailadresser, så sørger jeg for, at Rikke fra Minimotion sender jer, jeres gevinster.


4 kommentarer:

  1. Jubiii... jeg er den heldige vinder.. :) TUSIND tak.. :) har sendt mail til dig Mia. :O) Ha en skøn lørdag i det råkolde vejr. :)

    kh Marianne

    SvarSlet
  2. Tillykke til de heldige ;-)

    SvarSlet
  3. Jaaaaaaaaaaaaaaaah!!! Hold da op, hvor er det bare fedt!! Og så ser jeg det lige nu mens jeg ligger i sengen og har det skod-dårligt! Der er altså ikke noget der er så skidt at det ikke er godt for noget - eller noget i den stil!! Jeg sender dig flux en mail, dejlige Mia!!

    Ha' en lækker dag!

    kram fra Jane (som er VILD med dig i klovnedragt!!)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...