søndag den 26. februar 2012

Sengeremser til salg

I min internetshop, har vi siden vi startede for 4½ år siden, lavet unikke sengeremser. De har været en stor succes. August har haft en helt masse forskellige, og jeg elsker dem - synes de er super praktiske og skønne at se på. Det er vores helt eget design, og nu er der fire nye klar til shoppen - men I får dem af se først!

Sengeremserne kan bruges både til spædbørn og til de større børn. Vi har brugt vores til en vandflaske, en bog, babyalarmen og sutterne. Det er super smart, for når de små vågner om natten, så ved de hvor sutter og vand er, og bogen er god at læse i når de vågner.

**INFO**

Sengeremsen kan f.eks. hænges på barnets seng, være i barnevognen, hænge ude ved puslebordet eller på sansegyngen. Sengeremsen har to lommer, som kan bruges til f.eks. sutter, babyalarmen, sutteflaske eller en bog/legetøj.

Sengeremsen er syet i 100% bomuld. Den er foeret med et lag pladevat. Sengeremsen har snore til at binde i toppen.

Den kan vaskes ved 40 grader. Skal lægges til tørre eller hænge, men sørg for at den er trykket flad når den tørres. Kan forsigtigt stryges.

Sengeremse 1





Sengeremse 2





Sengeremse 3





Sengeremse 4






Prisen er 225.- kr. stk. - hvis du bare må eje en, så skriv herunder OG send mig en mail på mia.soerensen@hotmail.com - det er først til mølle, da de er ganske unikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...