lørdag den 25. februar 2012

Mamma Mia's første workshop

I onsdags havde min lille virksomhed og jeg "premiere" på Fortællehat workshoppen.
Det var en stor succes, og jeg må sige, at det var alle kræfterne værd.

Jeg synes selv, at jeg har fået en super fin rød tråd i alt, hvad jeg har lavet dertil,
og når man så har en flok workshop deltagere, som alle meget gerne vil kreere,
ja så kan man jo ikke være andet end tilfreds !

Alle deltagerne fik en goodiebag med sig hjem. I den var der en vandflaske med mit logo, en lille slikpose med mit fine klistermærke, et deltagerskilt med logo, en lille pose med visitkort, et stykke frugt, et inspirationshæfte, en pose eventyrdrys samt et evalueringsark. Selve papirsposen havde også mit fine logo på.

På filmen nedenunder, kan I se billeder af hele workshoppen - fra start til slut :)

God fornøjelse.



1 kommentar:

  1. Tillykke med det Mia - super god idé med en goodiebag. Glæder mig at høre, at du er kommet godt fra start. Godt gået. Håber du får stor succes i fremtiden :-)


    Vh Bettina... som undrer sig lidt over, at der ingen kommentarer ellers er til dette indlæg (?).

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...