søndag den 12. februar 2012

Blogdesign #2

Jeg har netop afsluttet endnu et blogdesign. Denne gang er det Rikke, som jeg har hjulpet. Rikke har startet en helt ny blog op, da hun gerne ville have et nyt blognavn (før bloggede hun HER).


Rikke har fået designet som hun kunne tænke sig det; pasteller, romantik, et snert af retro og med nyt navn. Derudover har hun fået sig en ny blogshop.

Kig forbi Rikke og meld dig endelig som fast læser!

Tak for et godt samarbejde Rikke, som dermed også blev det 5 lovelink-lørdag (tsk tsk - igen søndag)

3 kommentarer:

  1. Tak for kigget!

    Kig forbi min giveaway http://bykirsti.blogspot.com/p/giveaways.html

    SvarSlet
  2. Super flot blogdesign du har lavet der. Ser frem til du igen åbner op for bestillinger :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...