tirsdag den 17. januar 2012

Skøn post og spændende møde

I dag har jeg igen fået to pakker ! Så skønt at komme hjem til altså ;-)

Den første var fra Minimega, hvor jeg har fået de skønneste 27 ark papir! Jeg ved godt hvad de skal bruges til ! Glæder mig allerede til at komme igang.


Den næste pakke var mine fine nye visitkort ! Ih det er så skønt altså ! I fredags sendte jeg en indbydelse ud til alle børnehaver i Fredericia, til den første workshop. Søndag havde jeg lederen fra den største institution i røret. De var helt vilde med min lille virksomhed og ville booke mig til flere workshops ! Hvor fedt altså ! Skal til møde derover i morgen - er så spændt på det.


Om et øjeblik skal jeg hente August. I dag skal han have en legekammerat med hjem, for første gang uden forældrene også er med. Ih det er så spændende :)

Kan I have en skøn dag. 

5 kommentarer:

  1. Sikke en masse fantastiske ting du har gang i. Jeg er spændt på at se hvad du får lavet af de skønne papir-ark.
    Og SKØNT at du allerede er blevet bugget -det er da så FEDT. Tillykke!!!

    SvarSlet
  2. Som fredericianer vil jeg sige: "Godt gået!!!"

    SvarSlet
  3. Læææækkert papir! Og meget fine visitkort. Kan da sagtens forstå lederen var ellevild efter at hapse et par timer ud af dig - du er jo temmelig sej! :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er det skønt, at der allerede er god respons på dine workshops. Det er dejligt.
    Og rigtig lækkert papir og flotte visitkort.....

    SvarSlet
  5. Sejt Mia! :-)

    Papiret fra MiniMega har jeg også liggende, og nu du lige minder mig om det, tror jeg da jeg vil lave datterens fødselsdagskort af det :-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...