onsdag den 28. december 2011

Penalhus - anyone?

Jeg har for snart en måneds tid siden forlagt mit penalhus et eller andet sted på skolen... kan bare ikke finde det, en måned uden styr på skriveredskaber, ja det går altså bare ikke som lærer - vel? 

Jeg kunne godt købe et i en butik... men jeg vil lige høre om ikke en kreativ sjæl i Blogland er frisk på opgaven?

Det skal selvfølgelig være lækkert syet, meget gerne i læder eller med læderpynt (gerne stjerne/r), lynlås og ikke kæmpe stort. Pris max ca. 150 kr.

Nogen der har et liggende eller er friske på opgaven?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...