søndag den 11. december 2011

Falck støtter kræftramte børn

I dag fik jeg en mail, hvori der stod, om jeg ville være med til at sprede et godt buskab om Falck, og det vil jeg altid. Vi er nemlig medlem af Falckklubben herhjemme ligesom August er kæmpe fan af alt det, der har med Falck at gøre! Ingen hemmelighed for dem der har læst med i længere tid ;-)

Men i dag lærte jeg noget nyt om Falck. Det viser sig nemlig, at de hvert år støtter familier med kræftramte børn ved at lave de mest fantastiske juletræsfester, hvor der deles gaver ud til børn, der har/har haft kræft – og til deres søskende, der ellers nemt bliver glemt af omgivelserne.


Vil du læse mere om det, så kig ind lige HER.



Dette er et sponsoreret indlæg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...