søndag den 11. december 2011

30 år - skøn fest

I går var jeg så heldig, at hele 22 familiemedlemmere kom for at fejre min 30 års fødselsdag, som heldigvis først er rigtig i morgen - såå jeg er stadig 29 ;-)

I dagens anledning, har jeg fået nye briller og ny frisure - er så glad for det hele :)




Jeg havde pyntet op efter "det skal ikke være julet"-princippet. Jeg havde lavet halve ponpon'er efter Lauras idé, og ellers var der pyntet med tulipaner, lys, servietter og to guirlander købt i Fakta.


Maden var bestilt udefra og menuen kan læses her:



Desserten havde jeg dog selv lavet, og den bestod af is med knust marengsbund, chokolademousse med flødeskum og små brownies med kakaodrys.



Til kaffen var der det smukke konfekt, som manden min og jeg lavede i sidste weekend til Christina og Rosannas mødrehjælpsarrangement :) Det smagte himmelsk :)



Jeg var så heldig at få super lækre gaver :) Der var 2 forskellige Liebe fade, endnu en af de skønne Kay Boysen gardere, to smukke Elements krus, 2 hjertestager lavet af min svigerfar, som er keramiker, se hans side her, super lækker striktrøje, masser af penge, gavekort til lækker tøjbutik, Trip Trap nisser, Trip Trap tavle og Trip Trap slaskenisse, Parfumeæske, lysestager, forskelligt julepynt, Bodycremer fra bodyshop, Elisabeth Arden creme og smukke blomster. Og jeg mangler jo stadig fra min mand og min søn. Sidste år fik jeg en bil - meeen i år tror jeg nu ikke gaven er helt så stor ;-)



Tusind tak til mine gæster fordi I gjode min fest til en super dejlig en af slagsen !

Husk det er i morgen kl. 12 at muligheden for at købe lodder på Klovnebloggen slutter!

7 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen;) det ser flot ud med de friske farver...Uhmm, lækker konfekt & dejlige gaver..
    God søndag..

    SvarSlet
  2. Tillykke med fødselsdagen. Og sikke nogle dejlige gaver du har fået.

    Og hvor er dine nye briller flotte til dig. En ny kvinde :-) klar til at træde ind i 30'erne :-)

    SvarSlet
  3. Sikke en lækker kvinde.... Et stort og hjertelig tillykke med fødselsdagen og den runde dag herfra

    SvarSlet
  4. Tillykke med din fødselsdag, Mia. Det lyder til og ser ud til at have været en hyggelig fest:)

    KRAM
    Lis

    SvarSlet
  5. Tillykke med fødselsdagen :) Det ser ud til, at I har fået en rigtig god fest - og sikke skønne gaver!

    Karen

    SvarSlet
  6. Tillykke med dagen i morgen :) Sikke en herlig fest med en lækker menu :) Og fine gaver :)

    SvarSlet
  7. Stort tillykke med fødselsdagen og wauw hvor ser du hot ud:)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...