søndag den 6. november 2011

Falckdag

Da August blev 3 år meldte vi ham ind i Falckklubben. For dem der har læst med i længere tid, så er det nok ikke en hemmelighed, at August har været fuldstændig besat af Brandmand Sam (se eks. her), så det var oplagt at melde ham ind i klubben. Jeg var også selv medlem som barn, og husker stadig dagene på falckstationen som store oplevelser. I dag skulle manden min, August og jeg så på første besøg på en falckstation, vi skulle nemlig til Falckdag.

Sikke et super skønt arrangement, hvor August var med til at slukke ildebrand, var inde i en ambulance og en brandbil samt var med til at hejse en bil op på en kran ved vejhjælpen. Derefter var der frugt, bolle, juice, diplom og brandmandshjelm til alle børnene. Vi sluttede af med at se et  scenarie med en soloulykke, hvor de skar manden ud af bilen.

Super fint og lærerigt, og ikke mindst en meget stor oplevelse for August!


Et lille udpluk af de mange billeder jeg tog!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...