søndag den 25. september 2011

Lidt om mig fra A-Z


Julia begyndte på denne blogleg, og jeg vil da også gerne være med ! Så her er lidt fra A-Z om mig!

A. Age: 29 vintre - snart 30 (av!)


B. Bed size: 180x200 cm.

C. Chore that you hate: At gøre rent - thank god for vores rengøringsdame!

D. Dogs: Vi har haft gravhunde i mit barndomshjem (Viggo og Fie - sidstnævnte lever endnu)

E. Essential start to your day: Op med August og lave morgenmad

F. Favorite color: Lilla

G. Gold or Silver: Guld/hvidguld - min bryllupsring er det smykke jeg elsker højest

H. Height: 165 cm.

I. Instruments you play(ed): Ikke noget endnu - men jeg drømmer om at kunne spille guitar - er faktisk pt. ved at finde en der kan lære mig det

J. Job title: Lærer

K. Kids: August fra september 2008

L. Live: Fredericia

M. Mother’s name: Gitte

N. Nicknames: MiaMaja og MammaMia da jeg var ung, men har egentlig aldrig haft sådan et rigtigt kælenavn

O. Overnight hospital stays: Da jeg var 10 år gammel var jeg indlagt i lige over en uge for mistanke om meningitis. Da jeg blev kørt ned som 17 årig var jeg indlagt af flere omgange. Har også været indlagt med meget voldsom mellemørebetændelse i 3 dage da August var knap 1 år gammel og en uge efter fødslen med August.

P. Pet peeves: Brok og negativitet!

Q. Quote from a movie: Må også blive det berømte citat fra Dirty Dancing - Nobody puts Baby in a corner. Den film har været hele min ungdom :-)

R. Right or left handed: Højrehåndet


S. Siblings: En lillebror

T. Time you wake up: Når August vækker mig - som regel omkring kl. 6.

U. Underwear: Jow - det bruger jeg skam

V. Vegetable you hate: Broccoli

W. What makes you run late: Det er der meget sjældent noget der gør - jeg er der som regel altid 5 min før !
X. X-Rays you’ve had: Nyre, tænder, hoved (hjerne), håndled og fodled.

Y. Yummy food that you make: Kylling i karry med ristaffel

Z. Zoo animal: Synes giraffen er meget speciel, så utrolig stor og alligevel så smuk og rolig. Har dog redet på en elefant i den Thailandske Jungle - det var nu også meget specielt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...