lørdag den 3. september 2011

Hjemmelavede fødselsdagsgaver

Jeg synes, det er så dejligt, at give August en fødselsdagsgave hvert år, fra egen hånd. Der er noget særligt ved at give en hjemmelavet gave, der ligger tanker bag, og gaven er udført med kærlighed. Samtidig synes jeg, det må være sjovt for August, når han bliver ældre, at vide, at der har været helt særlige "mor"-fødselsdagsgaver.

I år får han jo, som fortalt, Motorikposen.


Sidste år fik han mit produkt fra blogudfordringen, nemlig et tegne/male/lave mad forklæde. Jeg havde brugt en af Augusts tegninger som skitse for alle de broderede streger. Læs mere under linket.

  
Da han blev et år, var jeg stadig helt uvidende om at der fandtes en blogverden. Jeg havde set et par sættekasser på Trendsales, og så gik jagten ind på en sættekasse. Det tog flere måneder, at finde én, men det lykkedets en måned før hans fødselsdag. På det tidspunk, kunne man ikke bare købe dem i store mængder fra nye. Den blev slebet ned, grundet, malet én gang hvid, så malet to gange blå og endelig fik den  lag lak. Hold da magle et projekt - men jeg elsker den stadig.



Giver I også hjemmelavede gaver til jeres eget barn?

1 kommentar:

  1. Hold op, hvor er sættekassen flot! Jeg er helt vild med den :) ..
    Jeg har ingen børn .. Men jeg elsker at lave gaver selv - jeg synes de på den måde er mere personlige og modtageren kan se at man har haft dem i tankerne. Jeg skal fx til fødselsdag i morgen ved min kærestes niece (gad vide hvad hun egentlig er til mig. hm.)
    du kan jo se resultatet her www.frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...