tirsdag den 23. august 2011

Sykrea blogtræf 9. og 10. september i Fredericia


Gitte og Berit har lavet et super sykreablogtræf, hvor vi skal sy, klippe, tegne - ja alt kreativt, men der er desværre ikke så mange tilmeldte. Var det ikke noget for dig?? Man kan komme og gå som man lyster!!

Det foregår 9. og 10. september i Fredericia, på en skole, hvor der er et fint håndarb.lokale til vores rådighed.

Fredag: 15.00 - 23.00
Lørdag 9.00 - 17-18.00

Pris: ganske gratis :0)

Medbring godt humør, dit kreagrej og evt. madpakke (Der er fakta, bager og pizzabiks 25 meter derfra:)


Jeg bager en kage og brygger kaffe/the


Mia medbringer rundstykker lørdag morgen.

Du kan komme i det tidsrum det passer dig, men Gitte vil gerne have et ca. tidspunkt for din ankomst (mobil 25305480/mail: gittebendixen@me.com /på Gittes blog)

Der er ikke længere overnatning på skolen, men hvis nogen har brug for at overnatte, kan de overnatte hos Gitte.

Hvis der er nogen der kommer med tog, har Gitte og Mia masser af plads i bilen :o), og vi henter også gerne på banegården i Fredericia

Berit kommer ikke fredag, men til gengæld er Gitte og jeg der.

Du kan stadig nå at melde dig til HER hos Berit eller HER.
 
 
Håber vi ses?? Jeg glæder mig i hvert fald!
 

4 kommentarer:

  1. Årh jeg ville helt vildt gerne med. Men jeg kan desværre ikke i den weekend. Jeg håber at der kommer flere af disse krea weekender :-)

    SvarSlet
  2. Øj det ville jeg gerne :o) Skal lige finde ud af om jeg kan begge dage eller kun den ene :)

    SvarSlet
  3. Vibeke: hvis det bliver en succes laver vi nogle flere :0)
    Helle: vi glæder os til du kommer :0)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...