lørdag den 23. juli 2011

Rystende

I går da vi så Tour de France og de pludselig midt i Alpe-d'Huez afbrød det med breaking news, så vidste vi godt det måtte være slemt. Men at det var så slemt - det havde vi ikke forestillet os !

I går da vi gik i seng var der 17 dræbte - fik nærmest et chok da vi opdagede at tallet af dræbte nu er 87 - hvad sker der ??? Det er så rystende!

Det kommer tæt på - alt for tæt på! Vi hørte en kommentar fra Niels Brink i går aftes, der gik på at det ikke handler om hvis, men om hvornår det sker i Danmark. Det kommer ALT for tæt på!

Vores tanker herhjemme går til ofrene, de pårørerende og Norge som helhed!

Det er i sandhed en mørk morgen!

2 kommentarer:

  1. Ja du har helt ret det er forfærtelig frygtelig..Og er også røstet og syntes det kommer meget megte tæt på... Og dødstallet stiger stadig...

    SvarSlet
  2. Det er SÅ forfærdeligt og meningsløst. Jeg forstår det simpelthen ikke - jeg græder med de efterladte. Troede jeg hørte forkert her til morgen - så ufatteligt ondt.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...