tirsdag den 12. juli 2011

Pisa Pause

Der har været stille, musestille her på bloggen - men kun fra min side. For hold da op der er sket en hel del. 60 kommentarer/mails og nu 400 faste læsere, imens jeg har været væk!! Jeg skal gøre mit bedste for at besvare jeres mange søde spørgsmål! OG det med de 400 læsere - det fejrer vi lige lidt senere - men indtil da - tusind tak fordi I læser med !

Vi har været i Pisa den sidste uge. Mine forældre havde foræret os en ferie derned sammen med dem, min bror og svigerinde. Det var noget spændende at skulle ud og flyve/rejse med August for første gang. Men han var sej - sagde ikke en lyd på den første lange rejsedag. Vi badede i poolen på hotellet det meste af ugen, og han blev mere og mere modig. Han var vild med det bassin - og det var så fortryllende, at se hans øjne der bare lyst op, når han pjaskede rundt i vandet. Vi var et smut i Pisa for at se det skæve tårn ligesom vi også var i Lucca. Vi sprang Firenze over (de andre tog afsted), for August havde en del ture, hvor han blev ked af det. Det ligner ikke ham. Han havde faktisk en del hjemve, ligefra vi kom. Det tog af efter nogle dage, men blev overtaget af 2½ dag med knoglebetændelse i hofteleddet (tror vi diagnosen endte med at være), der inkluderede lægebesøg, hospitalsbesøg, røntgenbilleder, pencilin og smertestillende. Han sad 1½ døgn i sin klapvogn/lå i sengen og kunne ingenting. Derefter blev det bedre. Vi skal nu omkring sygehuset herhjemme til ultralydsscanning og blodprøver. Det betød også, at han blev noget mere irritabel, og det gav lidt skrigeture, som vi slet ikke er vandt til herhjemme. Men ser man bort fra det, så var det en super tur, og både August og os nød dagene ved poolen.

På billederne ses August ved stranden i fuld vigør, leg i poolen med bolde og båden vi købte da hans ben svigtede, så sad han i den - det var super!, mor og August med badehætter på, fingerkys til mor og udsigten nydes på stranden.


Nu har vi to uger herhjemme der skal nydes sammen. Vi skal lave dejlig mad med grøntsager/frugter fra haven, til Legoland (August har allerede spurgt hvornår vi skal derop), besøge kusine og fætter, på skovtur, til stranden (hvis vejret da ellers bliver bedre) og bare lege i haven. Vi glæder os - det bliver skønt at have tid sammen hvor vi bare skal nyde og være!

4 kommentarer:

  1. Velkommen hjem. Ja, der har været livligt her på siden til trods for din manglende tilstedeværelse. Det må være skønt. :-)

    SvarSlet
  2. Velkommen hjem - det ser ud som om det har været en rigtig fin ferie. Jeg har hygget mig gevaldigt på din blog : )
    mvh Millelouise, der har en hurtig, hygge, retro give away på sin blog

    SvarSlet
  3. Skøn side du har her.... har lånt din opskrift på modellervoks... og linket til den fra min side også... så det håber jeg er ok... og 1000 tak for beskrivelse til nye bloggere... så kunne jeg også finde ud af det... :o)

    God sommer....

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...