mandag den 27. juni 2011

Sommer giveaway

Jeg så den smukkeste sommerfuglehalskæde hos Rakel fornylig. Fluks fandt jeg frem til Laila Stenderups hjemmeside og facebookside. Jeg måtte bare eje sådan en kæde. Jeg knuselsker sommerfugle, og har et hav af smykker/hårspænder med netop dette fortryllende dyr.

Det var hurtig service og fredag fik jeg hele to smukke sommerfuglehalskæder med posten. èn i gul med turkis snor og én i hvid med sort snor. De er simpelthen så smukke!


Laila har være så sød at udlodde en sommerfugle halskæde til én heldig blogger! Så hvis du også er forgabt i de smukke sommerfugle, så gælder følgende regler:

1 lod - skriv en kommentar og vær fast læser
2 lodder - skriv en kommentar og vær fast læser og link med nedenstående billede
5 lodder - skriv en kommentar og vær fast læser og link med nedenstående billede OG meld dig til på Lailas facebookside lige HER



Vinderen trækkes den 18. juli 2011

Held og lykke!

85 kommentarer:

  1. Den er bare smuk - jeg deltager med 1 lod.

    Knus Line

    SvarSlet
  2. jeg er også med på 1 lod, tak:-)

    SvarSlet
  3. Elsker sommerfugle 1 lod tak

    SvarSlet
  4. Den er fin da! Hopper med på 5 lodder og krydser fingre ;-)

    SvarSlet
  5. Nøj hvor er den fin.. jeg deltager med 1 lod (:
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  6. de er rigtig søde, 5 lodder til mig:)

    SvarSlet
  7. Nej hvor skægt, så smidder jeg et lod og håber på at være heldig at vinde en i hvid.. :)

    SvarSlet
  8. Virkelig smuk :)
    1 lod til mig.

    SvarSlet
  9. super lækker halskæde en lod til mig.. :) Kh janni

    SvarSlet
  10. Jeg er klar med 5 lodder...og håber du mener 18. JULI 2011. Er vild med din blog (og den gule sommerfugl) ;o). Go' sommer fra Pia

    SvarSlet
  11. Hvor er de bare smukke. 5 lodder til mig :o)
    Kh Judith

    SvarSlet
  12. Nøj de er fine, jeg er med på 2 lodder ;0)

    SvarSlet
  13. Hvor er de skønne...jeg er med på alle 5 lodder:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  14. Og mon ik det er meningen at den trækkes 18 JULI og ikke JUNI??? Ellers er jeg da lidt sent på den i hvertfald:-)

    SvarSlet
  15. Super fine sommerfugle. Smider 4 lodder i puljen, læser+kommentar+like ;o)

    SvarSlet
  16. Piger I er SÅ skarpe ! Naturligvis trækker jeg lod den 18. juli og ikke juni ;-)

    Smil herfra

    SvarSlet
  17. ihh jeg er også gerne med!
    på 1 lod :) den gule er bare SÅ fin :)

    SvarSlet
  18. Hej tager et lod, og håber jeg vinder
    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  19. Jeg er med, med 1 lod, er helt viiiiiiiiiiiiild med den hvide sommerfugl og håber at jeg kunne være heldig :)

    Kristina
    Kris-au@hotmail.com

    SvarSlet
  20. De er simpelthen så flotte de sommerfugle.
    Jeg deltager straks med 5 lodder :)

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  21. Hvor er de bare smukke. Jeg deltager med 5 lodder, og krydser alt hvad jeg har. Det kunne jo være den perfekte fødselsdagsgave til mig selv, det har jeg nemlig d. 18. juli ;o)
    God aften.'
    Kh. Lena

    SvarSlet
  22. Smukke smukke halskæder...Smider 5 lodder i puljen og krydser fingre...;=)

    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  23. Elsker også alt med sommerfugle, så jeg er med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  24. De er super fine og jeg vil ønske en af dem bliver min. 5 lodder til mig

    SvarSlet
  25. Hej søde..
    Jeg deltager også med 5 lodder... den er bare super smuk, så krydser finger...
    Knus..

    SvarSlet
  26. De er så fine - jeg er da med på 5 lodder:-)

    SvarSlet
  27. De er så fine - jeg vil gerne være med på 5 lodder!

    SvarSlet
  28. Er med på fem lodder - kik gerne forbi, der er også en give away på min blog : )
    god aften
    Millelouise

    SvarSlet
  29. Jeg elsker sommerfugle <3
    2 lodder herfra :)
    http://monster-mor.blogspot.com/

    SvarSlet
  30. Jeg er helt klar med! Et lod til mig

    Sommerhilsner fra Heidi
    heidi.bevensee@gmail.com

    SvarSlet
  31. Smuk smuk - gerne et lod herfra!

    SvarSlet
  32. Aaaii de er vildt søde, de halskæder :) bliver da nødt til at være med i den chance. 1 lod til mig :) God dag til dig!

    SvarSlet
  33. Jeg napper da 5 lodder - den skal jeg bare vinde!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  34. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder =)

    SvarSlet
  35. Jeg er med på 5 lodder. Pt kan det ikke lykkes for at gå på facebook via dit link men prøver igen.

    SvarSlet
  36. Sikke nogle skønne halskæder.
    Jeg er med på 5 lodder(:


    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  37. Virkelig fin give away. Jeg deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  38. 2 lodder :) Den er bare så flot :)

    SvarSlet
  39. ej, hvor er de fine. Jeg må være med på 1 lod

    SvarSlet
  40. Jeg vil gerne være med på 2 lodder. Har tilføjet din giveaway til min give-away side.

    SvarSlet
  41. 5 lodder til mig! De er så smukke..har allerede købt én, men vil gerne glæde en veninde med en også:)

    SvarSlet
  42. Hvor er de fine. Jeg prøver lykken med 2 lodder :0)

    SvarSlet
  43. Hej Mia

    Hvor er de bare utrolig søde - jeg vil gerne deltage med 2 lodder - jeg har linket på min blog.
    Go søndag
    Frk.Munk

    SvarSlet
  44. Nøøjh, smider straks et lod i puljen og håber på lidt held. :-)

    SvarSlet
  45. Hej Mia
    Jeg ville elske at vinde en af de smukke sommerfugle og deltager med 5 lodder.
    KH Mia

    SvarSlet
  46. Hej!
    Jeg er helt solgt, så 5 lodder fra mig!
    Kh Karen

    SvarSlet
  47. Ejjj det vil jeg super gerne vinde, fantastisk give-away. Og super fin blog du har.

    jeg deltager med 5 lodder.

    SvarSlet
  48. Skøn blog, skøn halskæde! Jeg smider 5 lodder i puljen!

    Sommerhilsner fra en nyudklækket blogger ;)

    SvarSlet
  49. Hej - rigtig spændende blog du har. Og jeg ville være vild med at have den fine sommerfugl siddende om min hals. Er tosset med sommerfugle der flakser afsted i sommerlandet. Sommerfugle = sommer :-).
    Jeg deltager med et lod og krydser mine små fingre sigtig meget.
    Hilsen Trine
    tlevin@stofanet.dk

    SvarSlet
  50. ER med på to lodder tak - link fra bloggen :-)
    PS. Jeg holder også Give Away, hvis du har lyst til at lege med

    SvarSlet
  51. Hej Mia - jeg vil gerne være med.. fin fin sommersag til halsen.. jeg elsker jo gul! 1 lod tak

    SvarSlet
  52. Hvor er de flotte. 1 lod til mig!

    SvarSlet
  53. Hej Mia - De er så fine. Jeg sukkede også over den, da Rakel viste den frem, så et lod til mig tak ;o)
    KH Mette

    SvarSlet
  54. Fin, smuk og simpel halskæde. 1 lod til mig tak.

    SvarSlet
  55. Uh... har samme svaghed for sommerfugle. Har perioder, hvor jeg ikke går ud af døren uden at have enten hårspænde, halskæde, armbånd eller andet med sommerfugle på.
    Skynder mig derfor at deltage med 2 lodder :D

    SvarSlet
  56. men hvordan deler man linket vider, ja er ny i denne verden..

    SvarSlet
  57. men hvordan deler man link. ja er ny i denne verden..

    SvarSlet
  58. og et ekstra lod til mig. Har nu linket til dig.

    SvarSlet
  59. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  60. Uha! den vil jeg da gerne vinde!
    Me like sommerfugle!
    1 lod til mig :)

    SvarSlet
  61. Birdie

    jeg elsker sommerfugle..3><3 og din skønne blog..
    Er med som fast læser og mon ikke det er lig med 2 lodder..

    Sommerhilsen fra birthe.gug@live.dk

    SvarSlet
  62. Smuk halskæde:) Den vil jeg gerne vinde.
    Jeg smider to lodder herfra!


    (malinsofie@gmail.com)

    SvarSlet
  63. Jeg deltager med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  64. Elsker sommerfugle... Så jeg deltager med 2. lodder... :o)

    God sommer... og skøn side...

    SvarSlet
  65. De er så super skønne, vil gerne deltage med et enkelt lod.

    Må sige det er en fin blog du har. Er selv ny i blog verden og vil glæde mig til at fordybe mig i din guide som ny blogger. Så ved jeg da hvad min ferie skal bruge på.

    Tak for hjælpen og god dag
    Kira

    SvarSlet
  66. Juhuuuu lykkes med at linke til din sommer give away og har også været på facebook og trykket synes godt om...

    Så nu er jeg oppe på 5 lodder i stedet.. :o)

    Tak for vejledning til link... :o)

    SvarSlet
  67. Vil meget gerne være med - 2 lodder til mig. :-)

    SvarSlet
  68. Jeg vil meget gerne være med 2 lodder til mig

    SvarSlet
  69. Sikke en fin kæde..
    1 lod til mig tak.
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  70. Uuuhh hvor er de fine, 5 lodder til mig tak :o)

    SvarSlet
  71. Ihh en lækker giveaway! Det er godt nok en fin halskæde...

    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.

    Kh. Tine

    SvarSlet
  72. Vildt flotte halskæder, er klart med på 5 lodder :)

    SvarSlet
  73. Jeg er da hilt sikkert med, de er da for seje, og lige hvad jeg stod og manglede i går da jeg skulle til bryllup.

    5 lodder til mig.

    Kh Sara

    SvarSlet
  74. Åååhhh jeg kan da vist lige nå at være med på et lod, man vil jo nødig gå glip af noget bare fordi man tager på ferie...

    SvarSlet
  75. Den er SÅ fin. Jeg er med med 1 lod - melder mig som fast læser med det samme. Og glæder mig til at følge med på din blog :)

    SvarSlet
  76. Hej, jeg smider en lod i puljen!

    SvarSlet
  77. Jeg vil gerne være med på 5 lodder.

    SvarSlet
  78. Dejlige sommerfugle. Kan vist kun tillade mig 1 lod her på falderebet :) hvem ved måske er det det rigtige !!

    SvarSlet
  79. Jeg er med på et enkelt lod! :)

    Kh. Sandra/Fru H-T

    SvarSlet
  80. Hvis jeg kan nå det endnu vil jeg SÅ gerne bede om et lod! :-S

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...