onsdag den 29. juni 2011

Dejligt visit

I dga har jeg været på et super dejligt visit hos Mette! Mettes dejlige dreng Emil og lille søde Sofia var hjemme. Emil fortalte røverhistorier, som jeg kunne give videre til August (naturligvis om Brandmænd)! Åh han var sød. Og Sofia - hun kan gøre enhver Quinde skruk ;-)

Mette diskede op med et rigtig lækkert morgenbord, og se lige rosen hun har fotograferet. Aldrig har jeg set så stor en rose, og aldrig har jeg set så smuk én af slagsen! Fortryllende. (Jeg havde ikke kamera med, så ingen forevigelser herfra. Har derfor lånt billedet hos Mette)


Mette bor så dejligt - lækker have, LÆKKERT krearum. Hun bor med hjerterum i den allerdejligste forstand. Vi snakkede fra jeg kom til jeg gik, ja helt ud i indkørslen! Vi skal ses igen, der var så mange ord vi ikke fik sagt (tror dog Emil mente vi fik sagt så rigeligt *ss*).

TAK for en skøn formiddag Mette - du er så evig sød!

1 kommentar:

  1. Selv tak Mia - Ja nu kan du se hvad jeg mener med, at Emil snakker ret så meget :-)Skal nok fortælle ham, at August har hørt alle historierne... Tak for alle de søde ord bliver helt varm indeni. :-)

    Stort knus

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...