tirsdag den 31. maj 2011

Lækre Lopper!

I lørdags var der 50% hos to af de lokale genbrugsbikser. Vi var alle 3 forbi i en lynende fart. Vi fik lidt forskellige småting, bl.a. en helt ny fin lille bil til August, 3 retrohåndklæder (billeder kommer senere), en madkasse og så også følgende:

Denne super fine retro"radio" til en 20'er. Jeg husker den fra min barndom, og den står nu i Augusts reol, når altså ikke den bliver spiller på. Læg i øvrigt mærke til det fine tapet, som jeg købte for 1 år siden, men som først nu er blevet brugt. Det er Augusts gamle reol der har fået ny fin bagbeklædning. Elsker det allerede :-)

Bagsiden er ikke hel længere - men sangen, har jeg sunget med mange Engelsk elever gennem tiden!
  4 cirkus dækservietter og en gammel LP med garden på. August elsker gardere! Så jeg tror den skal indrammes til hans nye værelse. Cirkusdækservietterne kan købes/byttes i min blogshop.


Hjerteskålen fra 1977 er noget så sød - også købt i lørdags til 2,50 ;-)

Burger madkassen og redningsvesten (som virker helt ny!) er købt i dag i en anden genbrugsbiks. Jeg havde netop i går investeret i en vest nøjagtog magen til, til 149 kr. Så denne til 20 kr - røg i kurven, og den anden skal hermed byttes ;-)


Det blev også til denne skønne cykel, som jeg i den grad kan huske fra min barndom og ligeså med den skønne dame, som nu huser en af vores krudderurter.



5 kommentarer:

  1. Jeg kan også huske den radio og cyklen for den sags skyld - skønen ting I har fundet :)

    SvarSlet
  2. Super fine sager du har fundet...og 50% i en "genner" - det må da virkelig ku mærkes:-)
    Jeg kan også huske den lille cykel og urtepotte skjuleren med damen...
    Knus Malene

    SvarSlet
  3. Heldige kartoffel. Jeg var også i 3 genbrugsbutikker idag. Mest for at lede efter børnestof, men var ikke så heldig. Fik dog 150 cm. blomstret stof for 11 kr.

    SvarSlet
  4. Ej hvor sjovt! Jeg fandt selvsamme radio for noget tid siden, og har nærmest identiske billeder på min blog ;)

    SvarSlet
  5. Ja lidt sjovt med de gamle minder :-)

    Og Julia - det er da for pudsigt! Har lige læst tilbage på din blog - det er noget sjovt, for ja, de billeder er jo nærmest ens. Sjovt!

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...