torsdag den 12. maj 2011

Indkøb på markedet

Jeg fik også købt lidt af fine ting på markedet, dem skal I lige se.
  • Det blev til en Filur is (som er Augusts favoritis), æblejuice og flag (til legehuset) fra Laura
  • En lille oakke med tapetrester fra Wenche (skal bruges til en ny sættekasse til Augusts værelse)
  • Super fin nøglesnor og ½ meter tapet fra Mette
  • Fin bog fra Mødrehjælpens stand
  • Velbekomme madkassen er købt på nettet ved Mette Sofie - den havde Laura med til mig
  • Falck Zonen nødhjælpskassen og plastik hjerte skålene er fra den lækre retrostand - hvem var det nu det var?
  • Hos samme stand fik jeg også fat i lækre retrostoffer - se lige det grønne - ejj det er smukt!
  • Mickey Mouse, som jeg husker fra min barndom, er købt hos Frøkenen og Baronen. Man kan se Disney billeder inde i kikkerten og så kan han sprøjte med vand - August elsker den allerede
  • Brandhjelmen fik jeg gratis med hjem til August og den er i den grad et hit. Han er stor Brandmand Sam fan ;)
  • Børnebøgerne købte min svigermor på loppemarkedet på havnen om søndagen
  • Mor stenen fik jeg af Jane
  • Den skønne blomst købte jeg hele tre af ;-)
  • Skøn broche fra Mejse
     
    Stoffet ser nu ikke så fikst ud her på tørrestativet i carporten... men skidt ;)
Lige nu sidder jeg og flader ud. Har været til megaaften-fest på skolen - nøj hvor var 1.a stolte af deres opvisning - kan de også i den grad være! Men nu er jeg også træt!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...