onsdag den 6. april 2011

Pyhh

Det er 4 dage siden jeg sidst har skrevet et indlæg. Det er der mange grunde til, I får lige nogle af dem:

1: jeg er begyndt på job - ELSKER det job!
2: min computer/strømforsyning er gået død !!
3: jeg bruger alt min fritid på at klargøre til markedet
4: jeg er ikke helt på toppen
5: vi passer hund for mine forældre - har gjort det siden søndag
...

Jeg er på min mands pc - så I får ingen billeder! Derfor kan jeg vist godt kategorisere dette indlæg under *dødkedeligt*, men nu ved I jeg lever ;-)

Smil fra Mia

4 kommentarer:

  1. SMil...
    Dejligt at høre du er i live søde... og hvor er jeg glad for at du elsker dit nye job... det er bare fantastisk..
    Håber du får lavet din computer snart, den er bare ikke til at undvære...
    Håber August har det godt..
    Stort knus fra Tina

    SvarSlet
  2. Det var godt at vide :)
    Og super fedt med jobbet!

    SvarSlet
  3. Smiiil, dejligt at høre du er glad for jobbet.
    Jeg bliver så misunderlig hver gang jeg læser om det markede. Der er arbejdslørdag på datterens friskole og min mor har fødselsdag om søndagen... har forslået hende at vi sammen skulle drøne til Odense.. men det vil hun ikke. Så jeg håber det kommer til næste år.

    SvarSlet
  4. Dejlig at høre at du lever og at du har det godt i dit nye job:)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...