mandag den 25. april 2011

Påskekager og lidt andet

Jeg har lavet en del påskekager til de forskellige påskefrokoster. Dem skal I da lige se :-)

Chokolademuffins med chokoladefrosting og mandelæg



TIP: klip en fin serviet ud og brug under kagerne - giver lige det sidste pift :-)
 Chokolademuffins med chokoladefrosting og mandel- og chokoladeæg



Chokoladekage betrukket med chokoladefrosting og fondantpynt.




Har du også påskebagt?


Jeg har som I læste i går også lavet en helt masse andet. Bl.a. nydt vores nye solvogne med de lækre retrovattæpper.


August har været lidt syg de sidste tre dage - men i dag er han rigtig syg. Falsk strubehoste, væske der vælter ud af ørene, øjenbetændelse og feber :-( Ikke særlig sjovt for ham - lille nus! Men han får det lidt som han vil have det i dag og vi tuller bare rundt herhjemme og nyder den sidste påskeferiedag. Så må vi se om vi skal være hjemme i morgen eller ej.

3 kommentarer:

  1. Uhmmphf for nogle lækre og fine kager! Jeg påskebagte lidt før påske til min 1.klasse. Gjorde også forsøget med frosting, som skulle fungere som en rede for de likøræg, der skulle på toppen... Var glad for at 1.klasses-elever ikke er så kritiske, for ligeså fint som dit bagværk, det blev det bestemt ikke ;)

    SvarSlet
  2. Nårh den lille stakkel. Men fine fine kager :)

    SvarSlet
  3. De kager er da lige til at sætte tænderne i :)
    Træls med lillemanden, håber snart han får det bedre!

    KH Vibeke

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...