tirsdag den 19. april 2011

Min dejlige forårsdreng

Se lige en lækker lille gut; i hjemmesyede bukser og kasket. Kasketterne kommer med til marked, og hvis vi når det også bukserne.

Det er vidunderligt med forår/sommer vejr. Det får smilet frem og sætter sygdomshelvedet lidt på standby - jayy!

Se lige de to små øverste billeder - gadedrengehop. Emmer det ikke bare af et barn, der har det godt og glædes ved livet? Jeg elsker ham umådeligt højt og glædes over at have en dreng, der på trods af så mange kampe i sit korte liv bare er en grundglad, positiv og udadvendt dreng! Hvor heldig har man lige lov at være?

Kan I have en smuk solrig dag kære læsere.

3 kommentarer:

  1. Nå hvor er han bare sød:)

    SvarSlet
  2. Han ser også bare rigtig rigtig sød ud:)

    SvarSlet
  3. Kan godt forstå din glæde! Den er da fuld fortjent. Har været inde og taget mig tid til at læse din historie om sygdom. Dejligt, virkelig dejligt at det ser ud som om at der er en god afslutning for jeres familie. Kæmper selv med min egen kommune, ikke pgra barn men for en arbejdsskade. Trist er snart det eneste ord jeg kan finde, som dækker det sociale system.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...